Tuesday, October 18, 2016

Casey Se Trade Heining Stelsel

Caseys Handel heining stelsel Caseys Handel heining stelsel Deur Chong Kwang Chyen (Casey) handelaars-geheime-biblioteek Markte Verhandelde - Forex 14 pare wat hieronder Charts H1 sal beskryf Kartering sagteware MT4 makelaars wat toelaat dat verskansing en hefboom tot 1: 200 of hoër Sluit alle (opsioneel hulp) Sluit in wins (opsioneel hulp) Trendlines en Fibonacci (95% van al my ambagte staatmaak op hierdie) Retracement vlakke: 38.2%, 50.0%, 61.8%, 76.4% Uitbreiding vlakke: 127,2%, 161,8% NOTA: Daar is 2 EAS om jou te help om bestellings te plaas op al 14 pare in sekondes. Al wat jy nodig het, is om op te besluit is in watter rigting jy wil om handel te dryf. Sommige makelaars nie die CADJPY, sodat jy kan hierdie paar vervang met óf die USDCAD, NZDUSD of NZDJPY plaas. Alle inskrywing reëls die riglyne, soms handel ek in 'n diskresionêre manier, waar Ek gebruik gevoel dat ek ontwikkel ná die handel op sekere geldeenhede vir 'n lang tyd. Net soos jy kan in staat wees om 'n paar bekende grafiek patrone en beweging gedrag erken. In hierdie stelsel, wat jy nodig het om te besluit of 'n lang of kort te gaan deur te kyk na 4 verskillende pare maw die EURUSD, GBPUSD, USDJPY en EURJPY. Ek hou van hierdie pare my 'aanwyser' pare bel. As 4 van hierdie kaarte toon 'n beduidende uptrend. jy sal lank gaan op al 14 pare, en andersom vir gaan Kort. Jy sal Fibonacci + Daagliks / Weekliks Pivot nodig. Ondersteuning en weerstand vlakke as 'n riglyn. Soms 3 uit die 4 pare jy monitering sal 'n beduidende neiging in een rigting wys, maar 'n paar sal nie. Wanneer die handel in n konserwatiewe wyse, sal jy nodig het om te wag vir almal van hulle beweeg in dieselfde rigting, dan alleen kan jy ambagte te voer. Gratis Aflaai Caseys Handel hedge. rar: TradeHedge_SELL13.ex4 CloseAll_2_.ex4 TradeHedgeBUY13.ex4 CloseOrdersIfProfit. ex4 Pivot_Points_Multitimeframe. ex4


No comments:

Post a Comment