Tuesday, October 18, 2016

Dag Trading Online Hoe Om $ 1, 000 Maak En Gee Dit Alles Terug ; En 'N Paar Meer !

Dag Trading Online: Hoe om $ 1000 te maak en gee dit alles terug; en 'n paar meer! Kry Forex koop / verkoop seine direk aan jou e-pos en SMS. Ek hervat dag handel aandele verlede week en ek het daarin geslaag om geld te maak in die eerste 4 werksdae tot gister, toe ek omgedraai 'n $ 1,000 wins in 'n $ 800 verlies! In-beurs dié nommers beteken nie veel nie, tensy ek verwys na my handel kapitaal en my gemiddelde verlies per handel. So, die $ 800 verlies beteken 'n 2.6% onttrekking of 8 verloor ambagte, want ek gewoonlik nie waag meer as $ 100 per handel (bestuur van risiko is uiters belangrik in die beurs). Dit het die ergste dag dag handel sedert Donderdag dat ek begin dag handel Amerikaanse aandele weer en herinner my 'n paar foute en het my geleer 'n paar lesse nie. Soos overtrading, vas aan die dag handel strategie en altyd bereid wees om vir 'n skielike are wat jou stop verlies bestellings getref. Toe ek was te dink oor vandag se post gisteroggend, was ek verwag om 'n spog pos van my dag handel strategieë (soos scalping met aanwysers) wat my geld gemaak het vir 5 opeenvolgende dae. My dag handel ervaring begin op Donderdag 26 Julie ste. met 'n $ 100 wen handel aanlyn net 7 aandele. Nie veel nie, maar dit is altyd lekker om te begin met 'n oorwinning. Dag Trading Online: Hoe om $ 1000 te maak en gee dit alles terug; en 'n paar meer! Toe kom Vrydag, toe my dag handel strategie behaal die grootste daaglikse wins op $ 377. Ek was in die wolke en vol vertroue van my handel toekoms. Ek kan bestee sewe en 'n half reguit ure in die voorkant van die rekenaar skerm, maar dit was beslis die moeite werd. Ek het 12 aandele verhandel gedurende daardie dag en ek het ook 'n paar dollars handel die gewildste forex paar, die euro / dollar. Maar ek sal praat oor forex by 'n ander post. En dit sal nie mooi wees nie. Niks kan vergelyk word met 'n bestendige vertoning. Ek was nie so gretig om duisende te maak van dollars. Ek is meestal fokus op die behoud van my dag handel reëls eenvoudig en vashou aan die plan. Dit beteken vir my ambagte versigtig kies en handel net vir die beloning-risiko verhouding was die hoogste moontlike saam met aanvaarbare oorwinning persentasie. Die volgende twee dae ná die naweek was ook winsgewend dae en met dag verhandel vir 4 dae en om geld te maak in almal van hulle, het my finaal oorweeg oor die dag handel vir 'n lewe. My totale wins gestyg tot $ 800. Ek kon nou bekostig verloor 8 ambagte en terug te keer na selfs status breek. Tog, het ek nie verwag dat dit gebeur op 'n enkele dag! As jy nuut is tot die dag handel aandele of momentum te belê is as ek 'n paar jaar gelede gewees het, moet jy weet dat volgens die reëls aandelemark, om dag handel, moet jy ten minste $ 25,000 in ag jou aandelemakelaar se. Soos ek voorheen gesê, ek normaalweg waag $ 100 per handel en ek gebruik 'n handel kapitaal van $ 30,000. Sommige lesers sal opspring en sê: "O, kom op, jy waag 0,3% per handel, heeltemal te laag is, wanneer gaan jy beduidende opbrengste het" Hulle sal reg wees, net ek is nie van plan om die gevaar $ 30,000 in die dag handel. My reële kapitaal dat ek opsy vir my dag handel strategieë is $ 10,000, dus waag ek 1% per handel. As ek verloor 10 Grand, sal my "dag handel vir 'n lewe" droom eindig. So, hoekom moet ek meer geld nodig? Om handel te dryf meer aandele sal gelyktydig die antwoord wees. Dit is nie dat ongewoon om saamvat my hele bankrekening bedags en verskeie oop posisies. Indien die toestand ontstaan, moet ek soveel aandele verhandel as moontlik. Dit is waar die addisionele fondse kom in. Daar was ek gistermiddag (Ek is 7 ure voor ons Oos-tyd en handelsure is 16:30-23:00 hier in Griekeland) en wag vir die klok. Ek het reeds die aandele Ek wou 'n ogie oor my horlosie lys hou bygevoeg, het 'n paar bestellings wat ek gaan dien as die aandele geopen by my aangewese pryse geplaas en ek het gevoel ontspanne. Een van my beste dag handel strategieë is om te kyk uit vir gaping vul. Die mark geopen en die PSX voorraad 1-minuut grafiek het my aandag. Ek geplaas twee koop bestellings by $ 38 wat beide uitgevoer (groen pyle) was. Ek is van plan om die eerste te $ 39,50 (weerstand) verlaat, maar die prys het nie so ver klim in sy eerste poging (Ek het nie geweet of daar 'n sterk uptrend soos toe ek die dag verhandel die Netflix voorraad sou wees). Ek het probeer om die sluiting van my posisie op $ 39 wanneer dit begin terug te trek, maar ek was te besig handel ander voorrade en ek wat gemis. Teen die tyd dat ek terug na die PSX voorraad grafiek, het die prys teruggesak tot $ 38,70 en ek het besluit om 'n tweede koop orde weer plaas op $ 38 in die geval die nadeel so sterk dat die prys sal teruggaan na wat rondom aantal sou wees. Dit is hoe ek aanvanklik het twee oop posisies op hierdie voorraad. En dan kom die naasbeste 2 minute van my dag handel (selfs oortref dag handel Agilent voorraad prestasie)! Die aandele letterlik die hoogte ingeskiet in 'n kwessie van sekondes. Ek het nie beweeg my teiken wins ($ 39) van my eerste handel, wat uitgevoer word in die volgende 3 minute. teiken wins My tweede handel se is vasgestel op $ 39,50, net soos my aanvanklike strategie gestel. En dit is ook uitgevoer in die volgende oomblik! Ek het net gemaak $ 1000! Ek praat van oor-selfvertroue; Ek kon nie sit by my lessenaar. 4 agtereenvolgende wen dae en so 'n begin van die vyfde dag? Seker, bring dit op! Al my eindelose ure van die studie begin om 'n betekenis het. Ek het regtig geglo dag handel vir 'n lewe was nie so ver weg na alles. Natuurlik, ek was verkeerd. Dag handel vuur en IDCC aandele het sy tol geëis. Gedurende die dag verloor ek alles wat PSX wins op 2 voorrade. Ek is aan die gang is oor, niks blyk te werk op dié aandele. Ek kan selfs 'n enkele winsgewende handel nie onthou. Moet ek nie probeer het dag handel aan die brand gesteek en IDCC, sou ek nie verloor $ 1500 en die vyfde dag sou ook 'n winsgewende handel dag wees. Ek is eerlik verwoes toe ek afgeteken om 22:30, nie bereid is om te dra op my handel ellende in die laaste halfuur voor naby die mark se. Maar hoe het ek verloor dit alles is daar? Dit is bekend as overtrading. Dit is 'n algemene fout, selfs vir professionele handelaars, alhoewel dit is nie 'n verskoning vir my. Overtrading het my gelei om hierdie paar voorrade telkens handel, probeer om die verlies onsuksesvol draai in wins. Overtrading nie laat sien jy die grafiek duidelik, nie toelaat dat jy die dag handel reëls wat jy jouself gestel het en wat in die verlede met 'n goeie resultate te volg. Jy trek tendens lyne met 'n minimale bevestiging; jy vind ondersteuning / weerstand vlakke wat nêrens is om gesien te word. Jy hoef net 'n klein verskoning om jou volgende posisie te open en te verhaal die verliese so gou as moontlik. En jy belowe jouself dat as dit rooi nommer verander in 'n groen een, jy klaar is met die voorraad. Maar dit het nooit gebeur nie. En jou PL skerm gaan voort om jou maag seer. Eerlik dit was die gevolg van 'n ander ongelukkige geval van my dag handel. Ons het almal gehoor van die belangrikheid van stop verlies bestellings. Hulle is noodsaaklik om jou verliese te sny as jy verkeerd is. Ek het dikwels stel 'n stywe stop verlies voor 'n beginpunt. As die stop verlies getref, het ek gewoonlik verloor $ 100 as ek vir julle vooruit gesê. Ek verwag nie om meer as dit te verloor. Dit is duidelik dat ek verkeerd was. Wanneer die mark tenks en spykers gedruk in die 1-minuut kaarte, sal diegene stop verlies bestellings uitgevoer word teen 'n baie erger pryse. En dit is hoe ek verloor $ 300 in net twee enkel ambagte. Die vraag is nou of ek is vol vertroue om terug te keer na die dag handel vandag aanlyn per slot verloor wins die week in 'n enkele dag. Miskien sal ek baie meer versigtig wees nou. Maar die skade aan my vertroue is reeds gedoen en dit sal nie maklik wees om daardie verlore vertroue herwin word. Ek veronderstel 'n paar meer winsgewend dae sal die truuk doen. Tot dan dag handel met bang geld moet ten alle koste vermy. Hopelik sal dag volgende week se handel blog meer positief wees. Miskien kan ek nog 'n groot dag handel geleentheid soos PSX het gister nie. Wil jy meer artikels soos hierdie een te lees? Kry die nuutste fundamentele analise, tegniese ontleding en die mees up-to-date nuus gemaak vir jou belangstellings, alledaagse.


No comments:

Post a Comment